niedziela, 14 kwietnia 2013

robi kisiel, i kisiel i czasem budyń...

Szybki post wyjaśniający. I małe zerknięcie do naszej rodzinki.

3 BABCIE BOLA.

Babcia Grażyna.
[Babcia Grażyna jest drugą żoną Taty Taty Bola, Mama Wuja Bola i Babcia Siostry Mili.]
TU --> Grażyna Barszczewska a tam m.in drugi Dziadzia Bola mówi o kisielu :P

Babcia Bogdana. [Mama Taty Bola]

Babcia Małgosia. Mama Mamy Bola.
Jest zbyt wczesnym Aniołem i pilnuje nas z góry. Wiem to na 100%
Największe serce jakie w życiu poznałam.




KOCHAMY WAS WSZYSTKIE.

16 komentarzy:

  1. dwa słowa i jak pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu nie będzie chyba komentarzy...ale zatyka :) Piękne Kobiety!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, zdolne, piękne kobiety. Wiadomo już, skąd takie zdolności muzyczno - wokalne u Bola. Teraz rozumiem, jak samo pojawienie się Pani Grażyny w szpitalu postawiło na baczność personel.
    Dziadzio Alfred wymiata !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alfred boski :D
    Babcie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam Twój wpis o szpitalu, gdzie pisałaś o babci Bola - aktorce. Wtedy skręcało mnie z ciekawości, o jaką aktorkę chodzi. Teraz wiem, że Bolo ma cudowne babcie! Wszystkie trzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja Mama była :( przepiękną kobietą, nic dziwnego, że Ty i Ciocia takie śliczności, no i Bolek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, przepełniony miłością post... cudowne kobiety, cudownie Babcie! Każda z pewnością pilnuje na swój sposób ale zawsze sercem obok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby tak niewiele a tak wiele w tym wpisie. Wzruszyłam się Ty Czarodziejko Słowa i Obrazu, wyjątkowy dar posiadasz nie tylko gust, i talenty ale i wielkie, piękne wyczucie. Ach jak mi teraz refleksyjnie.

    ps. i, że tak działasz na moje emocje i wrażenia bez grama pompy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Maciupki - przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Dziadek dał :D hahaha najbardziej mi się podoba, że jak nie biega to chodzi wolniej :D :D :D

      Usuń
  10. ALe cudowna rodzina:-)))) Wszystkiego dobrego dla Was wszystkich, a twoja mama na pewno strzeże Was z góry wszystkich, uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykłe w tej historii jest to, iż patrząc na gwiazdy ekranu myślisz Oni wiodą iście celebryckie życie...Tymczasem okazuje się, że są całkiem zwyczajnymi rodzicami, dziadkami...No może tylko historia życia ciekawsza...i spotykają na swojej drodze ludzi, którzy w tej historii mają swój wyjątkowy udział ;p W ciekawej historii bierzecie udział, a ja dzięki Wam...
    Poczułam w dziadku Alfredzie nutę Śląska...No i to imię...Wiedziałam :P
    Pozdrawiam ciepło ze Śląska :*
    Justyna R.

    OdpowiedzUsuń
  12. I herbatę! :) Dawno, oj, dawno nie oglądałam "Uwagi", a jeszcze nigdy przed południem :) Cudne babcie Bola, artystyczne dusze, a Twoja mama, Kredko, przepiękna! A tata Bola coś w tym kierunku czy etam?

    OdpowiedzUsuń
  13. "znaczy czasami wolniej chodzi" - to dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne Kobiety.

    OdpowiedzUsuń