niedziela, 30 września 2012

Skrzyneczka - KONKURS

Gile pokonują nas masywnie więc będzie krótko ale na temat!
O skrzyneczce.
Niepozorna drewniana i mega super.
Kupiłam ją Bolowi ale po rozpakowaniu stwierdziłam, że jest jeszcze na nią za mały.
Jednak w przypływie rozpaczy żeby gorączkę Kurduplastemu zmierzyć dałam jako 'coś nowego'
Moje Małe zaskoczyło mnie zupełnie! Skrzyneczkę pokochał, zwierzaki wyciamkał a potem
próbował je wkładać w dziurki!
Dodatkowo skrzyneczka jest świetna, żeby te zwierzaki tam schować i wielkim przejęciu wyciągać po jednym - 'Bolo....a teraz wyjmujemy?????? Zajączek KICKIC!!' i pisku radości co nie miara.
Rzecz fajna, sensowna cenowo, śliczna w prostocie.
Takie cacka lubimy.
W przyszłości może jeszcze być doskonała do odrysowywania kształtów.

Polecamy absolutnie! Skrzyneczka TU ---> KicKic Muuuuuuuu


Uwaga uwaga!!!
KONKURS!
Sklep Pikinini ufundował taką skrzyneczkę dla czytelników bloga!!!
Co trzeba zrobić? Ano trzeba wejść na tego oto linka KONKURS i postepować zgodnie z instrukcją :)))
POWODZENIA!!!



 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Chcemy skrzyneczke! Chcemy skrzyneczkę! Choć trzeba przyznać ze faktycznie wydaje się być skomplikowana dla maluchów w naszym wieku. Ale przecież nasze super zdolne dzieciaki poradzą sobie ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka świetna! lubię drewienka :)

    OdpowiedzUsuń